7 Jan 2015

OUTFIT - Tessie 7/1/2015

Tessie

instagram - @tessie93

Je vážně vtipné, jak se trendy a náš pohled na ně mění. Kdyby mi někdo tak v 16 letech řekl, ať si na sebe vezmu rolák, asi bych se mu vysmála a řekla, že ani náhodou. Podobná reakce by asi byla, kdyby mému 16-letému já někdo řekl, že ho za 5 let budu nosit. Pod pojmem rolák bych si ještě do docela nedávné doby představila ten, který nás maminky nutily nosit, když jsme byly malé, aby nám bylo teplo na krk. Já jeden nosila dlouhou dobu na lyže a nenáviděla jsem ho :D No, jak už jsem psala, vše se může změnit a teď mám na sobě tenhle nádherný a hrozně příjemný oversized roláček z Oasap (link je ZDE) a miluju ho. A co vy a váš názor na roláky? :) Outfit jsem vymyslela v pastelových barvách a musím říct, že tahle kombinace asi vždycky bude moje. Cítím se tak nejlíp. Už aby bylo jaro.. Kalhoty jsou z Tally Weijl, botky z vinted.cz původně z Primarku a psaníčko z Ebaye.

It's really funny how the fashion trends and your opinion on them change. If someone told me 5 years ago to wear a turtle neck, I would laugh out loud and never wear it. The same reaction would follow if someone told me I'll wear it in 5 years. My opinion on turtle necks has changed just recently. This type of sweater was always something that my mother persuaded me to wear to be warm. I have been wearing one when skiing for a long time.. I hated it :D Well, as I said, opinions change and here I am, wearing this gorgeous baby pink crop oversized turtle neck sweater from Oasap (the link is HERE) and loving it. What do you think about turtle necks? :) This outfit is all in pastel colours because that's what suits me the best. I feel great in these colours. I wish it was Spring already.. Pants are Tally Weijl, heels are Primark and purse is from Ebay.










4 comments:

  1. Krásný outfit a ten rolák je boží. Ale taky jsem vždycky roláky nesnášela :D a řekni mi jak to děláš, že vždycky na Vinted objevíš tak hezký boty?!! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :)) hele vubec nevim, je to asi fakt jen trpělivostí při přehrabování se mezi hnusama a štěstím :)

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...