17 Dec 2014

OUTFIT 17/12/2014

Adél

instagram - @adelaka

Klapky na uši! Udrží vás v teple i bez čepice, jsou stylové a roztomilé. Jak se líbí vám? Na tyhle jsem narazila náhodou na Vinted.cz (původně z H&M), když jsem si vybírala od jedné slečny něco na výměnu. Nikdy jsem neměla odvahu na klapky, asi bych si je ani sama nekoupila, ale jako výměna za nějaké staré tričko? Tak jsem si řekla, že je zkusím - a jsem nadšená, líbí se mi více, než jsem čekala. Skvěle se hodí k mému novému fluffy svetru z Oasapu, který se okamžitě zařadil na mé Top 10 pro letošní zimu, je tak strašně příjemně huňatý a hlavně teploučký! Rozhodně doporučuji (btw na Oasapu jsou teď 30% slevy). Zbytek mého outfitu tvoří legíny ze Zary a Jordny on Nike.

Earmuffs! It keeps you warm even without beannie,is stylish and cute. How do you like them? I hit a chance on it on Vinted.cz (formerly from H&M), which is a page for exchanging clothes with other people, if you may don't know it. I have never had a confidance for earmuffs, I wouldn't buy these propably in a shop, but as a good exchange for my old tank? Why not! I said I will give them a try - and I'm excited, I like them more than I expected. Perfect fit for my new fluffy sweater from Oasap, which is currently in my Top 10 for a winter, it is very warm and sooo comfortable and soft. I deffinetely recommend it (btw Oasap has 30% sales now!). The rest of my outfit consists of leggings from Zara and Jordans from Nike.






4 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...